Kierownik Recepcji

Kierownik Recepcji

Aktualnie dla naszego Klienta - prestiżowego obiektu hotelowego specjalizującego się w usługach medycznych, poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik Recepcji - Hotel SPA 4*

 
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Prawidłowe funkcjonowanie recepcji hotelowej,
  • Realizację wysokiego standardu jakości obsługi klienta,
  • Efektywne zarządzanie kilkuosobowym zespołem,
  • Zarządzanie, motywowanie oraz szkolenie podległego personelu,
  • Obsługę Gości zgodnie z przyjętymi standardami,
  • Identyfikację potrzeb klienta i monitorowanie poziomu jego zadowolenia,
  • Tworzenie promocji i działań stymulujących sprzedaż usług medycznych w powiązaniu z ofertą hotelu,
  • Rozwój strategii marketingowej i sprzedażowej wg najbardziej aktualnych trendów,
  • Kontrolę i optymalizację kosztów w zakresie rentowności,
  • Nadzór nad wdrażaniem nowych produktów i usług.
Oczekujemy od kandydata:
  • Minimum rocznego doświadczenie w zarządzaniu zespołem recepcji,
  • Znajomości usług medycznych w hotelarstwie,
  • Umiejętności efektywnego zarządzania zespołem, szkolenia i motywowania personelu,
  • Umiejętności wprowadzania procedur i standardów pracy w swoim dziale,
  • Dyspozycyjności i zdolności do pracy w warunkach podwyższonego stresu,
  • Orientacji na oczekiwania klientów,
  • Znajomości języka angielskiego,
  • Dbałości o wysoki standard obsługi gości,
  • Nienagannej prezencji i wysokiej kultury osobistej,
  • Znajomości obsługi komputera i hotelowych systemów operacyjnych,
  • Łatwości nawiązywania kontaktów, umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji.
Oferujemy:
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • Pracę w profesjonalnym zespole,
  • Pracę w prestiżowym obiekcie,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Pakiet relokacyjny.

lub

biuro@jobfinder.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *